nedeľa 13. mája 2012

RACIO: Voňavá mrkvová buchta.



Suroviny: 200 g pšeničných (alebo ovsených) otrúb, 200 g celozrnnej múky, 100 ml mrkvovej šťavy, 100 ml cviklovej šťavy, 1 PL peníkového korenia, 80 ml medu, 80 g masla, 2 vajcia, olej a múka na vysypanie plechu, 30 g sušených sliviek, 50 g hrozienok, 1 PL instatnej kávy, 1 PL kryštálového cukru, 2 PL rumu

(Robila som z polovičnej dávky).
Hrozienka pokvapkáme rumom a necháme odstáť (ja som ich namočila na hodinu do vody). V mrkvovej a cviklovej šťave rozmiešame instatnú kávu, cukor a zmes korenia. Postupne pridávame otruby, múku, vmiešame dostatočne tekutý med a rozpustené maslo. (Ja som pridala aj zvyšok sušiny-mrkvu z odšťavovača). Dobre premiešame. Slivky nadrobno nasekáme a spolu s hrozienkami vmiešame do masy. Primiešame rozšľahané vajcia. Cesto vylejeme na vymastený a múkou vysypaný plech a vo vyhriatej rúre upečieme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára